Leder du efter moderne og effektiv selskabsadministration?

Selskabsadministration

Oplever du, at de administrative opgaver bliver en flaskehals i forhold til at skabe vækst og overskud?

Ekstern administration af dit selskab er let måde at skabe merværdi. Ved at få assistance til bogføring, rapportering, administration af medarbejdere, løn m.v. kan du skabe plads til at gøre det, du er bedst til.

Det er meget vigtigt for os at afstemme aftalen efter, hvordan administrationen skaber størst værdi for dig, således at administrationsaftalen får det helt rigtige miks mellem dine ønsker og behov og den værdi, som vi kan tilføre dig ved effektiv administration af dit selskab.

Mange selskabsformer, inklusive kommanditselskabet (K/S), er følsomme over for finansielle konjunkturer, og derfor er det vigtigt, at dit selskab administreres ordentligt fra starten.

Interesseret? Kontakt os nu og få et tilbud, der er skræddersyet til dine behov.

Skab større overskud ved at koncentrere dig om det, du er bedst til

Hos Hjortsholm & Meldgaard tilbyder vi selskabsadministration – lige fra delvis til fuldstændig administration. På denne måde er du altid sikret den helt rigtige løsning, uanset dit specifikke behov. Vores service inden for selskabsadministration ligger primært inden for tre kerneområder:

Administration af ejendomsselskaber og K/S-selskaber
Administration af ejendomsselskaber og K/S-selskaber, hvor selskabsadministrationen ofte kombineres med vores ejendomsadministrationsydelser. For kunder, der ikke selv vil bruge de store arbejdsressourcer på deres ejendomsinvesteringer, kan denne kombination af vores kompetencer lette arbejdet ved investeringen ganske betragteligt.

Administration af andre selskaber
Selskabsadministration for andre selskaber er en ydelse, der primært er rettet til iværksætterselskaber og mindre selskaber inden for andre brancher. Vi tilbyder at varetage en række af de administrative opgaver, der følger med at drive virksomhed, så vores kunder kan fokusere på deres kerneforretning. Vi har over årene opbygget en betydelig viden inden for et bredt spektrum af de administrative og praktiske opgaver inden for selskabsadministration.

Start en ny virksomhed (stiftelse af nyt selskab)
Opstartsassistance ved opstart af ny virksomhed. Ved start af en ny virksomhed er der en lang række praktiske opgaver, som trænger sig på. Dels er der en lang række direkte og indirekte myndighedskrav ved selskabsstiftelse med momsregistrering, oprettelse af NemID, offentligt ejerregister etc. Dels er der en lang række praktiske tiltag af kommerciel natur, som også trænger sig på – eksempelvis faktureringssystem, oprettelse af domæner, mailkonti, hjemmeside og logodesign. Vi tilbyder at løse alle eller nogle af disse opgaver, så du som kunde kan fokusere på den reelle udvikling af din nye forretning.

Typiske eksempler på administrationsopgaver
  • Bogholderi
  • Udarbejdelse af regnskab, samt løbende rapportering
  • Ledelses- og sekretariatsfunktioner
  • Bistand ved kommunikation med samarbejdspartnere, myndigheder og ejere
  • Indkaldelse af og deltagelse i generalforsamlinger, herunder varetagelse af hvervet som dirigent og/eller referent
  • Indkaldelse til bestyrelsesmøder
  • Budgettering
  • Indberetning samt udbetaling af løn til medarbejdere
Las os kontakte dig

Send os en e-mail gennem nedenstående formular. Så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Ulæseligt? Skift teksten. captcha txt

Start typing and press Enter to search