IMG_5715-3

Grundejerforeninger

Fordi bestyrelsesposter er frivilligt arbejde, kan det hurtigt medføre behov for ekstra energi, tid og ressourcer i hverdagen. I stedet kan du overlade alt det kedelige administrative arbejde til os – så får du mere overskud til at fokusere på de vigtige beslutninger.

Vi har dybdegående erfaring med grundejerforeninger, og vi ved hvilke udfordringer, de står overfor. Derfor tilbyder vi alt lige fra fuld administration, hvor I kun skal tage stilling til de vigtigste beslutninger, til blot at være behjælpelig med enkelte udvalgte opgaver. Hos os får du en god solid administration uden ubehagelige overraskelser.

Få bedre overblik og indsigt

Bestyrelsesarbejdet er efterhånden blevet mere og mere krævende – specielt for formanden. Selvom I har overladt administrative opgaver hos os betyder det ikke, at I afgiver kontrol eller beslutningsdygtighed.

Som professionel administrator holder vi jer naturligvis ajour med alle relevante forhold, samt hvordan I stiller jer bedst muligt i fremtidige beslutninger. Vi sørger ligeledes for at holde jer underrettet om eventuelle ændringer i lovgivningen, der kunne have effekt på jeres forening.

Vi følger nøje foreningens økonomi, da en god økonomi er rygraden for enhver sund forening. Det gør vi ved at føre regnskab og lægge budgetter, så foreningens bestyrelse kan få en god indsigt i foreningens økonomiske dispositioner. Det sikrer en sund og bæredygtig forening.

Vi tilbyder også hjælp til foreningens trivielle opgaver, fx opkrævning af kontingent eller bogføring, indkaldelse til generalforsamling eller rykkere for manglende betaling af fællesbidrag samt inkassoprocedure.

Eksempler på typiske administrationsopgaver
  • Opkrævning af fællesbidrag
  • Besvare henvendelser vedrørende betaling af fællesbidrag
  • Udsende påkravsskrivelser ved restancer samt underrette bestyrelsen herom
  • Løbende elektronisk adgang til foreningens regnskab og bilag
  • Betaling af foreningens driftsudgifter
  • Bogføre og føre regnskab for foreningen samt udarbejdelse af budget
  • Udarbejdelse og udsendelse af indkaldelse til generalforsamling
  • Administrators deltagelse i generalforsamling herunder udarbejdelse og udsendelse af referat
  • Bistand med korrespondance fra bestyrelsen til foreningens medlemmer
  • Orientere bestyrelsen med passende mellemrum om relevant korrespondance
  • Optimering af bankaftaler og forsikringer, samt kontakt med myndigheder
  • Bistå med rådgivning til formanden og den øvrige bestyrelse
  • Vedligeholde foreningens medlemsliste
  • Kontakt med ejendomsmæglere i forbindelse med bolighandler

ANDRE YDELSER UD OVER DEN ALMINDELIGE ADMINISTRATION

Vi tilbyder også en række ydelser, der typisk ligger uden for den løbende administration, men som tilbydes i situationer, hvor det er relevant. Disse ydelser vil ofte være enkeltstående, der ikke er behov for årligt.

Uanset størrelsen på jeres grundejerforening er det vigtigt, at I er ordentligt dækket ind, såfremt behovet opstår. Der kan let gå meget tid og bruges mange omkostninger på at finde den rette rådgiver – derfor er vi stolte af at kunne tilbyde jer den fulde pakke.

  • Lånegennemgang
  • Tvistsager
  • Ekspedition af fogedsager
  • Byggesagsadministration
  • Udarbejdelse og revidering af vedtægter
  • Etablering eller forhøjelse af sikkerhed til foreningen
  • Tinglysningsmæssige ekspeditioner
  • Udarbejdelse af ansættelsesaftaler
Las os kontakte dig

Send os en e-mail gennem nedenstående formular. Så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Ulæseligt? Skift teksten. captcha txt

Start typing and press Enter to search